Friezen Showteam Siddeburen

Astrid met Odin E.P.

Astrid en Odin E.P.

Ik ben Astrid en rijd op Odin E.P. Odin is een Alwin 469 x Wytze 462.

 

Odin is nu 6 jaar oud, we zijn sinds twee jaar een combinatie. Odin is een heerlijke mix tussen stoere ruin, meedenkend, beetje eigenwijs, maar wil ook graag verwend worden en alle aandacht naar zich toe trekken.

 

We rijden vooral dressuurmatig, maar maken ook regelmatig buitenritten. Afgelopen winter zijn we 7e geworden in de horses to fly sportcompetitie klasse B.

 

Sinds twee maanden train ik mee met het Friezenshowteam Siddeburen. Ik kan er enorm van genieten en krijg er veel energie van om samen met andere leden van het team met onze passie de Friese Parels bezig te zijn!